Sidor

onsdag 28 december 2011

Vad händer?!

Bäst att slänga in ett inlägg här så ni inte undrar vart jag tagit vägen! :) Jag syr för fullt men kan tyvärr inte lägga in bilder på det jag sytt trots att jag fått en ny fin kamera i julklapp! Varför? Jag har lyckats försnilla usb-sladden!! 
 Men hittar jag den inte imorgon så köper jag en ny på fredag så då kommer det upp bilder här till innan årets slut förhoppningsvis! :)

Det jag för tillfället syr är till min återförsäljare i Hemse och det är både muddbyxor och kjolar som produceras för fullt här just nu!

Slänger in lite bilder på plagg som jag lyckades få in i datorn innan sladden försvann!


Beställning på en hjälmmössa till vuxen i royalblå fleece med svart kant blev klar innan jul.

Bältesskydd till bilen, håller på att ta fram ett mönster passande vanliga bilbälten. De är lite längre och bredare än de som är till bilbarnstolen. Dessa använder jag i min bil för att testa om de blev bra eller om de skall modifieras lite till, har inte bestämt mig än.

Ett par muddbyxor i storlek 92, del av en beställning, har sytt ytterligare ett par i svart velour med blå muddar till samma sork.

Några hjälmmössor i camouflagetyg som jag sydde upp till julmarknaden i Visby, några av dessa är sålda, resterande finns hos min återförsäljare på norra Gotland, Wennerdahls i Slite.

Annars önskar jag er en trevlig fortsättning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar