Sidor

söndag 23 oktober 2011

För mössvägrare..


finns ju andra alternativ, som tur är! Jag fick en förfrågan om jag kunde sy pannband till en mössvägrare vilket jag inte gjort tidigare men haft i tankarna att jag skulle göra, så det var ett ypperligt tillfälle att prova. :)          

Sydde ett till mig själv först sedan sydde jag ett till sorken min för att få fram hur tight det skulle göras. Det första blev liiite för tight och liiite för brett tyckte jag så jag gjorde ett till, lite större i omkrets men smalare och det satt bra!










Bredden på detta pannband är ca 10 cm.




Så är du eller ditt/dina barn mössvägrare så kan ni nu beställa pannband av Sork u Töis också!! Har du något du undrar över om jag kan sy så skicka ett mejl och fråga!! Det kostar inget!! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar