Sidor

torsdag 10 november 2011

Bältesskydd

Fick en bra idè från L på kyrkis! Hon tyckte jag kunde sy bältesskydd för vuxna, då hon och många med henne, får ont i sidan av halsen då bältet skär in där. Så till att börja med har jag nu sytt bältesskydd till bilbarnstolens bälten, tyckte de enfärgade svarta som sorken min har var lite tråkiga, kanske fler som tycker?! Dessa passar även vanliga bälten och man kan använda dem på vagnens bälten med!

Hade inget bra tyg som passade till att sy bältesskydd till vuxna, men om det är intressant så kommer jag sy upp sådana i tyger mer passande för vuxna också, tror dock jag ska göra dem lite längre, men bredden är perfekt som den är.


 Kul med färgglada ugglor i bilen!!
 




Sorken min blev nöjd! :)
Tack för idén L!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar