Sidor

måndag 19 december 2011

En salig röra


av tyg, beställningar och julklappar kommer detta inlägg att handla om!


 Mer tyg inkom idag, mest fleece men även några velourtyger och ett trikåtyg. Kolla i tyglagret så finns de där. På bilden till höger ett gråmelerat velourtyg och till vänster ett rött fleecetyg som inkom idag.

En hjälmmössa i camouflagetyg som jag skall ge i julklapp till någon, vem kan jag ju inte avslöja här! ;)










 En grön mössa med reflextryck både fram och bak, de som känner mig vet vem denna mössa är till! :)
Snygg va?!


Ett par färgglada muddisar till sorken min, nu skall jag bara hinna sy någon tröja till byxorna med så är hans julstass klar!

En röd reflexmössa som lagts på lådan idag.
Hoppas nu L vill använda den! :)


Vinnaren i min facebooksida fick denna mössa sänd till sig idag.
 Jag fick fria händer både gällande tyg och tryck så jag valde både reflextryck och textiltryck.
Hoppas den skall komma till användning! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar