Sidor

lördag 3 mars 2012

Inkomna samt beställda tyger

Denna vecka har det inte blivit många knop gjorda vad gäller sömnad, detta beroende på 2-årskalas med diverse förberedelser inför detta samt att jag åkte på magsjukan mitt i alltihopa, urk! Men nu känner jag hur energin börjar komma åter igen, skönt! :) Har därmed inga bilder på sydda saker att visa er men däremot har det kommit in 2 mycket fina tyger i lager!
Sommar

ocean
Att ha mycket tyg i lager är dyrt, tyvärr.  Jag tar oftast bara hem 1 meter av varje tyg då jag handlar för att jag vill att ni skall ha många olika tyger att välja mellan. Men ibland så fastnar jag lite extra för ett tyg och handlar då hem lite mer. Dessa två tyger ovan finns i 3 meter (sommar) respektive 2 meter (ocean).

Jag har fått förfrågningar från flera håll om tyg med fordon på så jag har slängt iväg en order nu på morgonen på fordonstyg i trikå i 3 olika färger, nämligen cerise, rött och svart. Dessa tyger har jag också köpt hem 2 meter av.  Nedan en bild på hur den cerise ser ut, den har jag haft i lager tidigare. Röd och svart har jag inte haft tidigare.
Cerise fordon inkommer under veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar