Sidor

lördag 19 maj 2012

Sommarkläder till Slite

Syr för fulla muggar just nu för att uppdatera mina återförsäljares lager med lite sommarkläder. Kjolar och linnen har jag sytt upp några stycken till Slite den här veckan, även linnen till Hemse har jag sytt men de bloggar jag om när jag sytt upp allt annat som skall ner till butiken i Hemse till sommaren.
Nedan följer alltså de kläder som finns att köpa i Slite from måndag! :)

Linne blå klätterapor, strl 80


Linne med rosa flodhästar, strl 86

Svart linne med cerise siffror, strl 116

Randigt linne strl 110

Kjol, cirklar och stjärnor, strl 104

Kjol, klöver strl 98

Kjol ocean, strl 122

Kjol med pingviner, strl 128

Kjol med blå hjärtan strl 92

Svart kjol med röda svampar, strl 116

Rosa-svart trollkjol, strl 86
Linne i oceantyg, strl 98

Pingvinlinne, strl 104
Linne med svampar, strl 92



Kjol med somartyget, strl 110

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar