Sidor

onsdag 24 oktober 2012

Nytt till Hemse

Jag har lite problem med att ladda upp bilder på bloggen för närvarande, har tydligen kommit upp i maxantal i gratisbilder eller är väldigt nära i alla fall,  men i denna vecka och även tidigare veckor har jag sytt upp en hel del nytt till min återförsäljare i Hemse. Har blivit både mössor, dregglisar, scarfar(halsdukar) pillfiltar, napphållare, vanthållare m.m. Har även fått in en massa nya tyger men kan inte få in bilderna, måste sätta mig och fixa med det någon dag när jag har ordentligt med tid.

Tills vidare så visar jag upp ett exempel på tyg som kommit in i lager i 3 olika färgställningar, nämligen fiskarmönstrat tyg (en del kallar det pippi-tyg). Här på bilden i form av 3 mössor som tillsammans med andra mössor i detta tyg bla kommer finnas i Hemse i slutet av denna vecka.



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar