Sidor

tisdag 2 augusti 2011

Ettårs-present..

 är det tänkt att detta set skall bli. Är en munkis t-shirt med luva i grönt verktygstyg, baksidan är enfärgad grön, samma gröna kommer igen inuti luvan. Luvan är sydd i blått verktygstyg för att bryta av lite. Jag gillar att sy lite annorlunda plagg, där det inte är samma tyg i samma färgskala på hela plagget, blir mer unikt så tycker jag. Till tröjan har jag sytt ett par velourbyxor i lime med gröna muddar, ett par sådana byxor har min sork fått också. 

 Annars har den mesta sytiden nu gått till att klippa ut tyg till marknadskläder. Den här veckan har jag dock börjat sy lite också, att klippa är ju inte det roligaste momentet precis! :P

 Har även skickat in om varumärkesskydd till prv så inom några veckor kommer sork u töis förhoppningsvis att vara ett registrerat varumärke!! :)




Baksidan på tröjan är grön, samma gröna kommer igen inuti luvan.


Grön munkis t-shirt i storlek 92



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar