Sidor

onsdag 24 augusti 2011

På lördag är det premiär ..

för marknad för Sork u Töis, spännande värre! Har sytt så mycket jag hunnit de senaste dagarna, men med facit i hand skulle jag ha börjat sy tidigare..eller jag började ju sy mössor i juli redan men sedan blev det ett längre uppehåll då marknaden kändes så avlägsen! Men nu är den snart här! Jag hade velat ha med mer olika sorters kläder, men det får duga med mössor, byxor och t-shirts den här gången!

Nästa marknad Sork u Töis ska vara med på blir om 3 månader, Bläse julmarknad. Ska dock börja sy tidigare till den marknaden, redan nästa vecka har jag tänkt, så jag får med allt jag vill!! Bjuder på en färgglad bild över det jag sytt som ska med på marknaden, finns lite till som inte är med på bilden dock. Ser kanske inte så mycket ut, men det får räcka för den här gången, premiär som det är!!

2 kommentarer:

  1. Oj vad mycket fint du har sytt!!! Lycka till på marknaden!

    SvaraRadera
  2. Lycka till på marknaden, det kommer säkert gå bra så mycket härliga saker du har att erbjuda :)

    SvaraRadera