Sidor

tisdag 22 november 2011

Håll i!!

Läste på någon blogg att när det bloggas mindre så produceras det desto mera! Kan inte annat än hålla med om det just nu då  jag sytt nästan varje kväll i några veckors tid, allt för att slippa sitta i sista minuten inför den första julmarknaden som ju är nu i helgen, ska bli kul! Har varit på Bläse julmarknad mååånga gånger, men aldrig som säljare så det blir något nytt, men jag har ju erfarenhet från två höstmarknader i alla fall. Man lär sig något nytt varje gång tycker jag, hur man ska hänga sakerna så de syns bra tex. Har införskaffat en snurrbar display som jag skall ha till mina hållare som jag sytt upp. Här nedan ser ni hur den ser ut. :)



Dessa vanthållare och sakhållare är några av dem jag sytt upp till julmarknaderna! Många som frågat om vanthållare då det ju är lätt att små barn drar av sig vantarna titt som tätt, det blir lite svårare för dem att göra det nu med dessa hållare på plats!

Sakhållarna är lite längre och tänkta till tex pillfiltarna som jag sytt upp, men de funkar till andra saker också naturligtvis!

Det kommer även finnas napphållare till försäljning!
vanthållare
Närbild vanthållare





sakhållare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar