Sidor

onsdag 30 november 2011

Beställda och skickade plagg

de senaste dagarna har jag sytt dessa plagg som jag fått beställning på. :) (Ursäkta lite sämre bildkvalite än vanligt, men min kamera har blivit stulen så jag lånar en av min mor tills min nya dyker upp på posten!)

Först har vi ett velourset bestående av en tunika/klänning i röd-grönt ooga-booga tyg med matchande röda ärmar och kantat med grön muddväv. Till denna ett par matchande leggings i grön velour med gröna muddar i benslut. Har gjort ett liknande set tidigare men då i andra färger! Detta set blev riktigt juligt och fint, skall bli en julklapp till en liten töis, setet är i storlek 98.
















Här nedan ser ni en beställning till en liten sork! Ett par muddbyxor i turkos velour med ljusblå mudd i storlek 56 samt en blå mössa med stjärnor på i storlek 0-6månader.



Här har vi 2 mössor som köptes hos en av mina återförsäljare som jag sedan fick frågan om jag kunde trycka namn på, så då gjorde jag det, och här ser ni resultatet!


Och en till mössa, denna gång i ett mycket ovanligt ooga-boogatyg som jag fått tag på en halvmeter av, har inte lagt ut det i mitt tyglager här på bloggen då jag tänkt använda upp det till egna alster! Denna mössa beställdes av en vän till mig och jag fick friheten att välja tyg och då tyckte jag det passade med detta tyg. Hoppas nu lilla A blir nöjd med sin mössa!! :)

Så till sist en hjälmmössa till en vuxen töis, hoppas nu den blir bra i vinterblåsten S! :)



Vill du beställa något hos Sork u Töis?! Mejla: sorkutois@hotmail.se

Ha en fortsatt trevlig vecka!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar