Sidor

måndag 28 februari 2011

Nytt namn pga namnlikheter

Då en annan person använder sig av namnet Sötnöten och också syr barnkläder och dessutom mejlat mig om att mitt namn, sötnöt, är för likt hennes och lätt kan blandas ihop så ändrar jag nu mitt namn till det mer gotländskt klingande "sork u töis"! Vem som var först med namnet sötnöt låter jag vara osagt, hon började blogga innan mig men när jag sökte på namnet sötnöt så hittade jag inte hennes blogg och beställde namnlappar med detta tryck. Får nu beställa nya namnlappar..var ändå inte nöjd med dom jag hade, ska beställa härifrån den här gången! De ser mycket finare ut också skippar jag igelkotten som jag hade på de "gamla" namnlapparna tror jag..så blir namnet ännu större och syns mer! :) Inget ont som inte har något gott med sig! Och ordet sötnöt kan jag ju använda mig av på lite andra sätt utan att det inskränker på hennes varumärke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar